referencích, každý z klientů je za tu změnu vděčný a zpět by se nikdy nevraceli.
eSYSTEM vtáhl do komunikace překvapivě i skladníky
“eSYSTEM používáme na sdělení, co se ve firmě průběžně děje, upozornění a oznámení vnitřních chyb nebo informování co se plánuje. Určitě nám pomohl v tom, že jsou zaměstnanci víc informovaní než byli. Předtím to nebylo v mých časových možnostech. Máme dvě samostatné budovy - administrativu a sklad. Ti administrativní zaměstnanci vědí výrazně více a potřebujeme, aby se informace dostaly také ke skladníkům. Teď to jsou oni, kteří příspěvek mezi prvními zaznamenají a dají lajk. Takže opravdu super! Co mi hodně dělá radost je, že jsem do teď neměla moc šancí jim vysvětlovat výši provizí a říkat, jak se kdy dařilo. Teď to děláme na čtvrtletní bázi. Na intranetu jim sdílím, co se povedlo, co se nepovedlo, počty a kg zásilek, které prošly skladníkům v rukách, úspěchy obchodníků, srovnání s předchozím obdobím i meziročně a spousty dalších zajímavých perliček. Je to pro mě mnohem lepší než mailem a více mě to baví.”

10-19 zaměstnanců Pardubický kraj

Využíváme eSYSTEM pro vnitřní sdílení informací
“S eBRÁNOU dlouhodobě spolupracujeme, proto když jsme hledali systém pro interní komunikaci a lepší dosažitelnost informací lidem pracujícím mimo sídlo firmy, jejich řešení bylo nejsnadnější volbou. Ze strany eBRÁNY a pana Lukáše došlo k parádnímu zaškolení s praktickými ukázkami přímo u nás na firmě. Zároveň došlo ke grafickým úpravám tak, aby informační systém korespondoval s barvami a logem společnosti. Aktuálně využíváme intranet pro vnitřní sdílení informací, částečně nahradil newsletter, který jsme dříve pravidelně vydávali a plánujeme více více zapojit úkolování na řízení dlouhodobých projektů a jednotlivých osob zapojených do daných úkolů.”

50-100 zaměstnanců Pardubický kraj

Nahradili jsme stovky emailů při řešení složitějších projektů
“Rozhodli jsme se nastavit spolehlivou a přehlednou interní komunikaci mezi mými kolegy a firmou eBRÁNA jinak, než pouze jedním kanálem, a to nepřehledným e-mailem. Informace si předáváme mezi sebou jako interní úkoly/tikety, například zadání nové PPC kampaně, kde můžeme doladit v poznámkách detaily a přidat i přílohy, včetně bannerů a jiných podkladů. eSYSTEM je intuitivní a naučí se s ním každý. Je to rychlé, přehledné a spolehlivé.”

50-100 zaměstnanců Pardubický kraj

Díky eSYSTEMU máme kompletní přehled o úkolech i z terénu
“Pro zavedení eSYSTEMU a eBRÁNU se po velkém porovnávání rozhodl pan jednatel na základě doporučení. Ke změně jsme se odhodlali, jelikož nám přestal vyhovovat předchozí informační systém sloužící pouze jako online uložiště dokumentů. Bylo pro nás klíčové mít nástroj umožňující přiřazovat si navzájem úkoly a vidět jejich plnění, sledování ekonomiky jednotlivých projektů a uchovávání elektronické formy dokumentů u jednotlivých zakázek. A to všechno v přehledné a lehce dostupné formě, abychom vše mohli snadno dohledat i z telefonu v terénu. Představení eSYSTEMU specialistou Jirkou Lukášem nás přesvědčilo, byl velmi trpělivý a ochotný a tím byl celý průběh zavedení hladký a příjemný.”

5-9 zaměstnanců Jihomoravský kraj

Díky eSYSTEMU je řízení celé firmy snažší
“eSYSTEM je pro mě přehledný a užitečný nástroj, který mi usnadňuje řízení celé firmy. Vše mám pod kontrolou díky úkolům v systému, a navíc máme v týmu individuálně nastavené přehledové plochy, které nám umožňují vidět věci z různých úhlů. Díky eSYSTEMU se mi podařilo ve firmě uplatnit principy delegování s možností průběžné kontroly a líbí se mi, jak podporuje týmovou spolupráci na projektech či aktivitách. Zároveň díky internímu systému komunikujeme s eBRÁNOU na společných projektech jako je marketing či správa e-shopu a velmi přehledně díky tomu vím, kdo na čem pracuje a v jaké fázi projektu se zrovna nacházíme.”

50-100 zaměstnanců Pardubický kraj

eSYSTEM nám pomáhá
pečovat o zákazníky
“Musím říct, že eSYSTEM nám opravdu usnadnil práci. V aktivitách si průběžně eviduji komunikaci, a mám tak všechno na jednom místě – adresy, telefonní čísla a historii konverzací, včetně posledních objednávek a přání klientů. Poznámky mi pak pomáhají udržovat si přehled o jednotlivých spolupracích a pěstovat dobré vztahy. eSYSTEM nám pomáhá i ve vnitrofiremní komunikaci. I jako malá firma dokážeme ocenit, že si mezi sebou můžeme snadno přeřazovat úkoly a nastavovat v nich termíny. Můžu tak bez obav delegovat úkoly, všichni vědí, čemu se mají věnovat, a já si to pak jen kontroluji na své ploše. I když zatím eSYSTEM využíváme spíše okrajově, vidím v něm velký potenciál a plánuji ho využívat více pro řízení jednotlivých projektů a i pro drobnější úkoly, zejména v oblasti obsahového marketingu.”

5 zaměstnanců Pardubický kraj

5 problematických excelových souborů nahradil eSYSTEM
“U nás eSYSTEM nejvíc využíváme na oznamování poškození a závad na budovách. Do systému se oznámí, že vznikla závada, požadavek se automaticky přiřadí na osobu, která má práva na vyřešení a dojde k opravě. Umožnilo nám to zároveň vykazování činností, evidenci času stráveného na jednotlivých opravách a zjištění opakovaných závad. To pomáhá k řízení nákladů a kapacit ve firmě. Měli jsme 5 excelovských souborů, kam měli přístup určití lidé a evidovalo se v nich kompletně všechno. Několikrát se nám stalo, že zaměstnanci soubor přesunuli neznámo kam, takže jsme byli nuceni je pravidelně zálohovat a kontrolovat. Což teď už řešit nemusíme.”

250-999 zaměstnanců Pardubický kraj

Jak zavést eSYSTEM do firmy?
První způsob: Nechám si poradit
Chcete se zavedením systému pomoci a ušetřit čas experimentováním a hledáním?
Kontaktujte nás na uvedeném tel. čísle, kontaktním forumlářem, nebo si sjednejte osobní schůzku v Pardubicích!
+420 460 000 270
(každý pracovní den od 8:00 do 17:00)
eBRÁNA Pardubice
Milheimova 1010, 530 02 Pardubice
Česká republika
Druhý způsob: Zkusím to sám/sama
Staňte se průkopníkem své firmy tím, že si eSYSTEM zavedete vlastními silami.
Ozkoušejte si veřejné demo
Na vámi zadaný e-mail vám zašleme potřebné přihlašovací údaje.
Připojte se na webinář
Jak se úkolovat a komunikovat skrz eSYSTEM? Podívejte se na naší nabídku webinářů.
Přejít na webinář