eSYSTEM vtáhl do komunikace překvapivě i skladníky

eSYSTEM používáme na sdělení, co se ve firmě průběžně děje, upozornění a oznámení vnitřních chyb nebo informování co se plánuje. Určitě nám pomohl v tom, že jsou zaměstnanci víc informovaní než byli. Předtím to nebylo v mých časových možnostech. Máme dvě samostatné budovy - administrativu a sklad. Ti administrativní zaměstnanci vědí výrazně více a potřebujeme, aby se informace dostaly také ke skladníkům. Teď to jsou oni, kteří příspěvek mezi prvními zaznamenají a dají lajk. Takže opravdu super! Co mi hodně dělá radost je, že jsem do teď neměla moc šancí jim vysvětlovat výši provizí a říkat, jak se kdy dařilo. Teď to děláme na čtvrtletní bázi. Na intranetu jim sdílím, co se povedlo, co se nepovedlo, počty a kg zásilek, které prošly skladníkům v rukách, úspěchy obchodníků, srovnání s předchozím obdobím i meziročně a spousty dalších zajímavých perliček. Je to pro mě mnohem lepší než mailem a více mě to baví.”

Ing. Lada Součková

Finanční oddělení

10-19 zaměstnanců  Pardubický kraj

Nahradili jsme stovky emailů při řešení složitějších projektů

“Rozhodli jsme se nastavit spolehlivou a přehlednou interní komunikaci mezi mými kolegy a firmou eBRÁNA jinak, než pouze jedním kanálem, a to nepřehledným e-mailem. Informace si předáváme mezi sebou jako interní úkoly/tikety, například zadání nové PPC kampaně, kde můžeme doladit v poznámkách detaily a přidat i přílohy, včetně bannerů a jiných podkladů. eSYSTEM je intuitivní a naučí se s ním každý. Je to rychlé, přehledné a spolehlivé.”

Ondřej Pulc

IT Manager

 50-100 zaměstnanců   Pardubický kraj

Díky eSYSTEMU máme kompletní přehled o úkolech i z terénu

“Pro zavedení eSYSTEMU a eBRÁNU se po velkém porovnávání rozhodl pan jednatel na základě doporučení. Ke změně jsme se odhodlali, jelikož nám přestal vyhovovat předchozí informační systém sloužící pouze jako online uložiště dokumentů. Bylo pro nás klíčové mít nástroj umožňující přiřazovat si navzájem úkoly a vidět jejich plnění, sledování ekonomiky jednotlivých projektů a uchovávání elektronické formy dokumentů u jednotlivých zakázek. A to všechno v přehledné a lehce dostupné formě, abychom vše mohli snadno dohledat i z telefonu v terénu. Představení eSYSTEMU specialistou Jirkou Lukášem nás přesvědčilo, byl velmi trpělivý a ochotný a tím byl celý průběh zavedení hladký a příjemný.”

Kristina Herůfek

Vedoucí obchodního oddělení

 5-9 zaměstnanců   Jihomoravský kraj

eSYSTEM nám pomáhá
pečovat o zákazníky 

“Musím říct, že eSYSTEM nám opravdu usnadnil práci. V aktivitách si průběžně eviduji komunikaci, a mám tak všechno na jednom místě – adresy, telefonní čísla a historii konverzací, včetně posledních objednávek a přání klientů. Poznámky mi pak pomáhají udržovat si přehled o jednotlivých spolupracích a pěstovat dobré vztahy. eSYSTEM nám pomáhá i ve vnitrofiremní komunikaci. I jako malá firma dokážeme ocenit, že si mezi sebou můžeme snadno přeřazovat úkoly a nastavovat v nich termíny. Můžu tak bez obav delegovat úkoly, všichni vědí, čemu se mají věnovat, a já si to pak jen kontroluji na své ploše. I když zatím eSYSTEM využíváme spíše okrajově, vidím v něm velký potenciál a plánuji ho využívat více pro řízení jednotlivých projektů a i pro drobnější úkoly, zejména v oblasti obsahového marketingu.”

Hovhannes Sardajan

Jednatel společnosti

 5 zaměstnanců   Pardubický kraj

5 problematických excelových souborů nahradil eSYSTEM

“U nás eSYSTEM nejvíc využíváme na oznamování poškození a závad na budovách. Do systému se oznámí, že vznikla závada, požadavek se automaticky přiřadí na osobu, která má práva na vyřešení a dojde k opravě. Umožnilo nám to zároveň vykazování činností, evidenci času stráveného na jednotlivých opravách a zjištění opakovaných závad. To pomáhá k řízení nákladů a kapacit ve firmě. Měli jsme 5 excelovských souborů, kam měli přístup určití lidé a evidovalo se v nich kompletně všechno. Několikrát se nám stalo, že zaměstnanci soubor přesunuli neznámo kam, takže jsme byli nuceni je pravidelně zálohovat a kontrolovat. Což teď už řešit nemusíme.

Roman Plžík

Technický ředitel

 250-999 zaměstnanců   Pardubický kraj

Jak zavést eSYSTEM do firmy?

První způsob: Nechám si poradit

Chcete se zavedením systému pomoci a ušetřit čas experimentováním a hledáním?

Kontaktujte nás na uvedeném tel. čísle, kontaktním forumlářem, nebo si sjednejte osobní schůzku v Pardubicích!

+420 460 000 270

(každý pracovní den od 8:00 do 17:00)

eBRÁNA Pardubice

Milheimova 1010, 530 02 Pardubice
Česká republika

Druhý způsob: Zkusím to sám/sama

Staňte se průkopníkem své firmy tím, že si eSYSTEM zavedete vlastními silami.

Ozkoušejte si veřejné demo

Zadejte svůj e-mail, na který vám zašleme přihlašovací údaje.

Projděte si manuály

Podívejte se na přehledné manuály a rozlouskněte to. 

Pročíst manuály

Připojte se na webinář

Jak se úkolovat a komunikovat skrz eSYSTEM? Podívejte se na naší nabídku webinářů.

Přejít na webinář

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti