referencích, každý z klientů je za tu změnu vděčný a zpět by se nikdy nevraceli.
eSYSTEM vtáhl do komunikace překvapivě i skladníky
“eSYSTEM používáme na sdělení, co se ve firmě průběžně děje, upozornění a oznámení vnitřních chyb nebo informování co se plánuje. Určitě nám pomohl v tom, že jsou zaměstnanci víc informovaní než byli. Předtím to nebylo v mých časových možnostech. Máme dvě samostatné budovy - administrativu a sklad. Ti administrativní zaměstnanci vědí výrazně více a potřebujeme, aby se informace dostaly také ke skladníkům. Teď to jsou oni, kteří příspěvek mezi prvními zaznamenají a dají lajk. Takže opravdu super! Co mi hodně dělá radost je, že jsem do teď neměla moc šancí jim vysvětlovat výši provizí a říkat, jak se kdy dařilo. Teď to děláme na čtvrtletní bázi. Na intranetu jim sdílím, co se povedlo, co se nepovedlo, počty a kg zásilek, které prošly skladníkům v rukách, úspěchy obchodníků, srovnání s předchozím obdobím i meziročně a spousty dalších zajímavých perliček. Je to pro mě mnohem lepší než mailem a více mě to baví.”
Nahradili jsme stovky emailů při řešení složitějších projektů
“Rozhodli jsme se nastavit spolehlivou a přehlednou interní komunikaci mezi mými kolegy a firmou eBRÁNA jinak, než pouze jedním kanálem, a to nepřehledným e-mailem. Informace si předáváme mezi sebou jako interní úkoly/tikety, například zadání nové PPC kampaně, kde můžeme doladit v poznámkách detaily a přidat i přílohy, včetně bannerů a jiných podkladů. eSYSTEM je intuitivní a naučí se s ním každý. Je to rychlé, přehledné a spolehlivé.”
eSYSTEM nám pomáhá
pečovat o zákazníky
“Musím říct, že eSYSTEM nám opravdu usnadnil práci. V aktivitách si průběžně eviduji komunikaci, a mám tak všechno na jednom místě – adresy, telefonní čísla a historii konverzací, včetně posledních objednávek a přání klientů. Poznámky mi pak pomáhají udržovat si přehled o jednotlivých spolupracích a pěstovat dobré vztahy. eSYSTEM nám pomáhá i ve vnitrofiremní komunikaci. I jako malá firma dokážeme ocenit, že si mezi sebou můžeme snadno přeřazovat úkoly a nastavovat v nich termíny. Můžu tak bez obav delegovat úkoly, všichni vědí, čemu se mají věnovat, a já si to pak jen kontroluji na své ploše. I když zatím eSYSTEM využíváme spíše okrajově, vidím v něm velký potenciál a plánuji ho využívat více pro řízení jednotlivých projektů a i pro drobnější úkoly, zejména v oblasti obsahového marketingu.”
5 problematických excelových souborů nahradil eSYSTEM
“U nás eSYSTEM nejvíc využíváme na oznamování poškození a závad na budovách. Do systému se oznámí, že vznikla závada, požadavek se automaticky přiřadí na osobu, která má práva na vyřešení a dojde k opravě. Umožnilo nám to zároveň vykazování činností, evidenci času stráveného na jednotlivých opravách a zjištění opakovaných závad. To pomáhá k řízení nákladů a kapacit ve firmě. Měli jsme 5 excelovských souborů, kam měli přístup určití lidé a evidovalo se v nich kompletně všechno. Několikrát se nám stalo, že zaměstnanci soubor přesunuli neznámo kam, takže jsme byli nuceni je pravidelně zálohovat a kontrolovat. Což teď už řešit nemusíme.”
Jak zavést eSYSTEM do firmy?
První způsob: Nechám si poradit
Chcete se zavedením systému pomoci a ušetřit čas experimentováním a hledáním?
Kontaktujte nás na uvedeném tel. čísle, kontaktním forumlářem, nebo si sjednejte osobní schůzku v Pardubicích!
+420 460 000 270
(každý pracovní den od 8:00 do 17:00)
eBRÁNA Pardubice
Milheimova 1010, 530 02 Pardubice
Česká republika
Druhý způsob: Zkusím to sám/sama
Staňte se průkopníkem své firmy tím, že si eSYSTEM zavedete vlastními silami.
Ozkoušejte si veřejné demo
Zadejte svůj e-mail, na který vám zašleme přihlašovací údaje.
Připojte se na webinář
Jak se úkolovat a komunikovat skrz eSYSTEM? Podívejte se na naší nabídku webinářů.
Přejít na webinář